پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس
سرخط خبرها

زنگ خطر در خط حمله استقلال به صدا در آمد

  • کد خبر: ۱۷۵۵۷۷
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۳
زنگ خطر در خط حمله استقلال به صدا در آمد
جواد نکونام، سرمربی استقلال با بحرانی جدی در خط حمله تیمش مواجه است. او هنوز جانشینی برای قایدی و محبی نیافته است و محمدی نیز دچار مصدومیت است.
گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال درخط حمله با یک وضعیت کاملاً پیچیده و مبهم روبه‌رو است. این شرایط نشأت گرفته از جدایی محبی و قایدی است. نه اینکه حضور تومأن این دو بازیکن در ترکیب استقلال برای این تیم نهایت آرزو باشد؛ نه این طور نیست. حتی  فصل پیش که قایدی و محبی در ترکیب استقلال حضور داشتند، بازهم لزوم حضور یک مهاجم دیگر در این باشگاه احساس می‌شد و بسیاری بر این باور بودند که اگر استقلال در خط حمله یک تمام‌کننده دیگر با قد و قواره مناسب داشت، در بازی‌های بزرگ که حکم مرگ و زندگی را برای استقلال ایفا می‌کرد، می‌توانست نتایج بهتری بگیرد.

درواقع مطلوب کارشناسان استقلالی این بود که محبی و قایدی در استقلال بمانند و یکی، دو مهاجم طراز اول نیز به استقلال اضافه شوند تا یک استقلال کامل در بخش هجومی شکل بگیرد.  
تا‌کنون، اما هیچ یک از این اهداف محقق نشده و اگر می‌بینیم جواد نکونام در حین تمرین تیمش ناگهان زیر سرم می‌رود به دلیل همین وضعیت نابسامان تیمی است. نکونام خوب می‌داند که وقتی بهترین نفرات فصل پیش که استقلال را به رتبه سوم لیگ رسانده‌اند و در فینال جام حذفی مقابل پرسپولیس شکست خورده‌اند، حفظ نشده‌اند و بازیکنان جدید آنچنان شاخصی هم به خدمت گرفته نشده‌اند، نسبت به تیم فصل بعد خود بیمناک می‌شود.
این نگرانی در خط حمله استقلال به اوج خود رسیده است و سرمربی استقلال خوب می‌داند در شرایطی که حتی محبی و قایدی که فصل پیش عصای دست ساپینتو بودند، در ترکیب آبی‌ها حضور ندارند و مسئولان باشگاه نیز فعالیت چشمگیری در راستای تقویت خط حمله جدید نداشته‌اند، برای چیدمان خط هجومی تیمش دچار مشکل خواهد شد.
این وضعیت وقتی بغرنج‌تر می‌شود که از استقلال خبر می‌رسد مهرداد محمدی به دلیل مصدومیت به احتمال زیاد بازی اول مقابل صنعت نفت آبادان را از دست خواهد داد.


در این شرایط شاید نکونام روی بابایی یا خاقانی حساب باز کند، اما با توجه به سوابقی که از پیمان بابایی در فصل گذشته به جا مانده و حتی سبحان خاقانی که احتمال جدایی این یکی هم در روز‌های آتی وجود دارد، بعید است اساساً این قبیل بازیکنان بتوانند کمک ویژه‌ای به تقویت خط حمله استقلال کنند و شاید نکونام برای گلزنی و عبور از بازی‌های آغازین لیگ برتر-تا جذب مهاجم خارجی مورد نظر- روی دیگر بازیکنان درخطوط دیگر تکیه کند.

یادمان نرود که محبی و قایدی فصل پیش در مجموع ۲۲ بار برای استقلال گل زدند که حالا هیچ یک در ترکیب استقلال حضور ندارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->